Superbike!

Hello & Assalamualaikum

Dimensions
Length: 2450mm
Seat height: 695mm
Fuel capacity: 22.7l
Dry weight: 356.0kg
Powertrain
Engine: Air-cooled, High Output Twin Cam 103™ with integrated oil cooler
Displacement: 1690cc
Engine torque: 138Nm / 3500rpm
This bike will be my favourite ever and ever! Serious aku dah mula jatuh cinta dengan motor ni. Dah lama aku perati atas highway. Dengan besarnya, laju lagi. Huhh memang kena dengan citarasa aku. Harga jangan sebut! Dah tentu mahal! Saja godek godek mudah.my tengok harga motor tu. RM100K+ weh! Mahal kot!


Hm mampukah aku memilikinya? InsyaAllah suatu hari nanti dengan izinNya. Mungkin motor ni jadi punca aku kahwin lambat. Maaf ye bakal zaujah. Hang kena tunggu aku dapat motor ni dulu! Baru aku nikah dengan hang. Bersabarlah ye hahahaha


No comments: